onsdag 9 maj 2012

Enjoy this moment...

Kommer ni ihåg detta fina skåp jag visade er i julas som jag fick av en go vän?

Jag funderade över om det skulle vara svart eller vitt...
vitt eller svart... svart eller vitt..
Efter noga övervägande och lite övertalning mot min sambo gjorde jag det svart.
Det blev bra!! ;o)
Skåpet är helsvart, matt, några få slitningar och med guldig text:
Enjoy this moment for this moment is your life
Lådorna har jag stämplat med nummer,
en kul detalj när man ska hämta något ur skåpet..
Jag gillar det där "lilla extra"..
Ett par guldiga tofsar om knopparna hade nog blivit pricken över i:et,
vad tycker ni???





Snart helg igen, tiden spriiinger!
Ha en riktigt mysig onsdag!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    undrar hur du har gjort för att få dit texten "Enjoy" på skåpet? är det plasttext som man kan ha även på väggen, eller hur har du gjort? riktigt fint och vill försöka få till något eget :) /Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Texten har jag beställt av vinylexperten, hur duktig som helst och bra priser. Bara att klistra dit, skrapa och dra bort filmen sen är det klart!
      Kram Emma

      Radera