fredag 16 december 2011

Granen står så grön och grann i stugan...

 Voilá!
Ja, så har även granen kommit på plats,
tyvärr blev det inte kungsgran för när vi skulle handla hade de stängt och vi fick ta
första bästa ställe som sålde granar och då blev det en vanlig gran.
Utbudet var ej så stort och det märktes när vi kom hem,
inte en, inte två, utan säkert tio grenar saknas mitt i granen...!?
Men men, inne i hörnan syns väl inte det?
Lite glitter, kulor och fantalastiska änglakulor så blev den ändå ganska fin! ;o)





2 kommentarer:

  1. Men gode tid vad du är duktig. Jag är totalt chockad. Är första gången jag är inne på denna blogg, trodde inte mina ögon. Du bara måste öppna en butik i framtiden med din unika talang!
    Då hade jag handlat där ofta : ) tills dess kan ni insperera mig och alla andra genom er fantastiska blogg ! Kram Cornelia

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Cornelia vad snäll du är!! Jag tycker det är super skoj och pyssla och det är roligt att även kunna inspirera andra med små ting, kul att du hittat hit! Kram

    SvaraRadera